Niburu - Onthullend & Bewustmakend Nieuws
Het is 27 nov 2014 15:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: borst nat maken
BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:00 
Member

Blauwewolk schreef:
je bent als een hoofdweg highstreet je probeert het niet eens om het te snappen, je bent op zoek naar eigen gelijk. discussie hierbij gesloten. ga gewoon weer verder met mijn eigen topic over astrologie en je borst nat maken.

Ik ben niet op zoek naar mijn gelijk, wel op zoek naar het gelijk. En ik ben overtuigd dat we dat doel nooit helemaal zullen bereiken, maar dat wetenschap ons dichterbij brengt terwijl bijgeloof ons alleen maar verder doet afdrijven.

Ik begrijp en respecteer dat je de discussie wilt afsluiten, bedankt in ieder geval.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:01 
Member

klopt bijna helemaal bubbles het maakt ook nog uit of je een man of een vrouw bent. met een paar minuten verschil kun je een andere ascendant hebben, en maakt je onderdeel uit van een tweeling dan zie je verschuivingen van Zon en Maan gedrag. met het verschuiven van de ascendant kan er een ander huizen patroon uit komen. er is ooit eens onderzoek gedaan naar de Britse Charles .vlakbij zijn geboorte plek is een jongen geboren op de zelfde tijd. Charles heeft eigenlijk een grote passie en dat is tekenfilms maken , hij heeft ooit een tekenfilm gemaakt trouwens. de jongen verderop is naar de kunst academie gegaan en werkt nu in de tekenfilm wereld. ze zijn beiden op de zelfde dag getrouwd . hebben op de zelfde dag rij examen gedaan. het verschil is dat zijn vrouw nog leeft , hij is getrouwd uit liefde maar hij heeft wel twee zoon s, van de zelfde leeftijd. leuk he.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:05 
Member

Vind dit wel een aardig genuanceerde tekst van deze site: http://astrostudie.blogspot.com/2008/07/astrologie-les-1-wat-is-het.html

TIJDTWEELINGEN BEWIJZEN: JE AFKOMST TELT
Er is het beroemde geval dat ook genoemd wordt in het boek van Jan Gerhard Toonder (Het astrologisch argument) over een koning en de zoon van de stalknecht. Ze worden exact tegelijkertijd op dezelfde plek (in en bij het paleis) geboren. Zij hadden dezelfde geboortehoroscoop. Hoewel zij overeenkomsten hadden, ook in de levensloop tot aan de dood toe, bleven zij wel koning en stallenjongen. Het uitgangspunt is in een hiërarchische maatschappij het punt waarop je wordt vastgepind.

Een ander voorbeeld dat van belang is voor het duiden van horoscopen en de kwestie van vrije wil of niet, is het 'thema' in de horosocoop. In de horoscopen van criminelen, advocaten, verdachten, (schrijvers van) detectives en slachtoffers vind je hetzelfde thema van de gewelddaad en de criminaliteit. Het hangt van de situatie en de omstandigheden af en misschien ook van de vrije wil (...) op welke manier dit thema tot uiting komt.

Tweelingen zijn er in alle soorten. Sommige tweelingen lijken elkaars kopie, anderen onderscheiden zich nadrukkelijk van elkaar. Behalve dat die neiging zich manifesteert in het karakter, zul je ook zien dat tweelingen blijven binnen de context van de horoscoop.**)

Je afkomst, je leefmilieu, de tijd waarin je leeft, en in 99% van de wereld vooral ook het geslacht dat je hebt…dat zijn niet onbelangrijke factoren. Een onderwijzer, een psychologische beroepentest of schooltest pikt er niet altijd de uitzonderingen uit (denk aan Einstein, denk aan Dutroux). Ook de horoscoop verklaart niet alles. Je krijgt en je ziet de mogelijkheden en de aanleg, maar niet datgene wat je ermee zult doen als de gelegenheid zich voordoet. En ook weet je niet op welke plek je dan bent.

Een horoscoop is dus niet bepalend voor je lot, maar wel kunnen het karakter dat je hebt en de eigenschappen die je hebt je handelwijze of reactie bepalen. De essentie en de basis ervan staan in je horoscoop beschreven. En dat kan invloed hebben op je lot in zekere omstandigheden. Je moet een horoscoop dus altijd lezen in zijn relatie met de omgeving en de mogelijkheden en beperkingen daarvan.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:18 
Member

het heeft te maken met wat je begrijpt van deze wereld en wat je kunt integreren. neem twee dezelfde horoscopen van twee mannen. de een zal meer de nadruk leggen op bijvoorbeeld Mars en de ander op Uranus of Mercurius. binnen een horoscoop heb je vele graden van ontwikkeling en groei en je hebt zelf de vrije wil. maar sommige dingen zijn toch wel erg leuk om te weten. er is ooit onderzoek geweest in Amerika naar het gedrag van misdadigers en politie binnen gevangenissen. wat naar voren kwam was dat de horoscopen van beiden groepen erg veel op elkaar leken. van de politieagenten die corrupt waren geweest waren nog meer overeenkomsten. hoe je , je zelf ontwikkeld , wat je gebruikt is op welke graad van bewustzijn je zit. er zijn veel mogelijkheden. daarom is het ook zulke boeiende materie.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:29 
Member

Interessant hè meisjes ;) ?

Wat betreft bewijzen en dit verhaaltje gaat over handlijn kunde:

Zal in de 90-er jaren zijn geweest dat ik het volgende las in een tijdschrift over handlijnkunde.

Een universiteit in London had in samenwerking met grote crematoria in heel engeland een onderzoek gedaan naar de handlijnen van overledenen...

Als ik mij niet vergis deden ze onderzoek bij ruim 5000 personen en wat bleek?

Als de overledene jong was had hij/zij een korte levens lijn...

Was die extreem oud geworden, was de levens lijn weer opvallend lang tot in de pols toe...

Een onderzoek gedaan door wetenschappers... ;) .

Bij mij is hij ook niet errug lang :lol: , maar dat weet ik dat ik niet extreem oud zal worden :P .

~ Inayat Khan ~

Afbeelding

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:46 
Member

ja vonnie ,handlijnkunde is ook een interessante studie. heeft me ook altijd geboeid. maar is volgens mij ook niet te doen met een paar cursussen en echte studie volgens mij.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:48 
Member

... dan ga ik extreem oud worden .... zucht (als ik m'n 88-jarige schoonmoeder er nu zo bij zie zitten, vraag ik me af of ik daar nou naar uitkijk).

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 21:52 
Member

maar je lijkt toch niet op je schoonmoeder bubbles ?????????

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 22:09 
Member

bubbles je hebt gelijk er is ooit ook een onderzoek gedaan met prins Charles en een stalknecht die op de dezelfde tijd geboren was . kwam ook op bepaalde punten overeen volgens mij. maar er zijn meerdere onderzoeken geweest naar prins Charles en geboortes in zijn omgeving. krijg je als je beroemd geboren wordt.

Profiel E-mail  

BerichtGeplaatst: 24 jan 2011 22:23 
Member

Highstreet schreef:
Bubbles schreef:
een persoonlijke horoscoop is vele malen complexer en kijkt naar alle tekens, planeten, planeetstanden onderling etc. Bovendien zegt het ascendant meer over hoe je op anderen over komt dan het zonneteken, dus ...

O.k., dus niet alle watermannen lijken op elkaar, maar wel alle watermannen die op 24 januari om 20:30 uur geboren zijn? Want van alle mensen die op 24 januari 20:30 uur GMT zijn geboren zijn alle tekens, planeten, en standen natuurlijk gelijk.

Nee, want de plaats van geboorte speelt ook een rol... :P

Die bepaalt namelijk ook de verdeling en de grootte van de huizen... :P

Laatst bijgewerkt door Zoeker op 24 jan 2011 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]